Advertisement

בנימין נתניהו ראש הממשלה - ZioNLight|הצהרה מיוחדת של ראש הממשלה בנימין נתניהו - YouTube - פרופסור בנציון נתניהו, אביו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, נפטר הבוקר (ב') בגיל 102 בביתו ברחוב הפורצים בירושלים.

בנימין נתניהו ראש הממשלה - ZioNLight|הצהרה מיוחדת של ראש הממשלה בנימין נתניהו - YouTube - פרופסור בנציון נתניהו, אביו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, נפטר הבוקר (ב') בגיל 102 בביתו ברחוב הפורצים בירושלים.. ראש הממשלה בנימין נתניהו מגיב היום (רביעי) להתפתחות הדרמטית והבעייתית מאוד מבחינתו ב'תיק 4000', על רקע הסכם עד המדינה שנחתם אמש עם מקורבו הוותיק שלמה פילבר, מנכ''ל משרד התקשורת המושעה. ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא הלילה את נאום הניצחון שלו, לאחר שהחל כבר בסבב טלפונים. ראש הממשלה בנימין נתניהו בריאיון לירון דקל ועמית סגל בתוכנית דקלסגל, 12.9.19 צילום: כאן מציגים מפגשי זיכרון מצולמים בסלון. בחירות 2015 לכנסת העשרים הסתיימו ומפלגת ליכוד הבעלים הגאים של 30 מנדטים, בנימין נתניהו בראשה הוא ראש ממשלת ישראל הנכנס לכהונה נוספת.

פרופסור בנציון נתניהו, אביו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, נפטר הבוקר (ב') בגיל 102 בביתו ברחוב הפורצים בירושלים. ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (ראשון) עם פורום ראשי רשויות עוטף עזה ושדרות. נתניהו שהגיע למטה הליכוד לאחר השעה אחת בלילה פתח ואמר בתודה והזכיר לקהל נתניהו סיפר כי כבר הלילה התחיל בשיחות עם ראשי מפלגות הימין, השותפות הטבעיות שלנו. ראש הממשלה, בנימין נתניהו, החליט לעצור את הליך החקיקה של חוק הפייסבוק (facebook), שאמור היה להיות מועלה השבוע להצבעה בקריאות שנייה ושלישית במליאת הכנסת. בתום הסיור קיים ראש הממשלה דיון עם ראשי ארגון במהלך הדיון סיפר יו״ר ארגון נכי צה״ל עידן קלימן לראש הממשלה על הפגיעה הקשה בנכי ונכות צה״ל עקב הטיפול הבעייתי המוענק להם על ידי אגף שיקום נכים במישורים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו גב' שרה נתניהו הצביעו ...
ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו גב' שרה נתניהו הצביעו ... from i.ytimg.com
משרד ראש הממשלה מסייע לפעילות ראש הממשלה ומתאם פעולות בין משרדיות בתחומים שונים, לפי החלטות הממשלה וסדרי העדיפויות שקובע ראש הממשלה. ראש הממשלה בנימין נתניהו בריאיון לירון דקל ועמית סגל בתוכנית דקלסגל, 12.9.19 צילום: ראש הממשלה, בנימין נתניהו, החליט לעצור את הליך החקיקה של חוק הפייסבוק (facebook), שאמור היה להיות מועלה השבוע להצבעה בקריאות שנייה ושלישית במליאת הכנסת. נתניהו שהגיע למטה הליכוד לאחר השעה אחת בלילה פתח ואמר בתודה והזכיר לקהל נתניהו סיפר כי כבר הלילה התחיל בשיחות עם ראשי מפלגות הימין, השותפות הטבעיות שלנו. על פי הודעת הבית הלבן הנשיא טראמפ וראש הממשלה נתניהו דיברו על ההתפתחויות האחרונות במזרח התיכון וטראמפ הדגיש את מחוייבות ארצו לביטחון ישראל. כחלק מהניסיון לערער את מעמדו הוא טען בשבועות האחרונים כי מנדלבליט נכנע ללחץ התקשורת והשמאל והחקירות נגדו הן מגדל קלפים שיקרוס. איזה צירוף מקרים מעניין, בדיוק היום חוגג בנימין נתניהו גם את יום. כאן מציגים מפגשי זיכרון מצולמים בסלון.

הבוקר נשלח מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו ובו בקשה לפגישה בנושא הצעת החוק חלופות מדיניות תחילה.

שבועיים וחצי לפני בואו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לפסגה מדינית בבודפשט, התעוררה מתיחות בין ישראל להונגריה. הבוקר נשלח מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו ובו בקשה לפגישה בנושא הצעת החוק חלופות מדיניות תחילה. ראש הממשלה בנימין נתניהו נערך במשך חודשים רבים עד להחלטת היועץ המשפטי לממשלה בנוגע להגשת כתב אישום נגדו, בכפוף לשימוע. הוא כיהן כראש ממשלה במשך שתי תקופות: השר הבכיר לשעבר מהליכוד, חכ גדעון סער, מאתגר את ראש הממשלה והמנהיג הבלתי. ראש הממשלה בנימין נתניהו בריאיון לירון דקל ועמית סגל בתוכנית דקלסגל, 12.9.19 צילום: החוק נועד על מנת לחייב את הרשתות החברתיות ואתרי האינטרנט להוריד תכני הסתה וטרור. ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (ראשון) עם פורום ראשי רשויות עוטף עזה ושדרות. ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים היום סיור בבית הלוחם בתל אביב ופגש את יו״ר ארגון נכי צה״ל עידן קלימן וראשי הארגון. פקיד ישראלי בכיר ציין כי ישראל מחתה על הדברים, אך כדי לא לפגוע. ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח הלילה (רביעי) בטלפון עם נשיא ארהב דונלד טראמפ. את הצעת החוק יזמו שרת המשפטים, איילת שקד, והשר לביטחון פנים. לאחרונה, חלה הידרדרות במצבו הבריאותי של נתניהו האב ואמש עוד הספיק ראש הממשלה לבקר את אביו בביתו בפעם האחרונה.

לא הלך לבקר כשהיה ראש ממשלה היה עסוק במסיבות עיתונאים לארגן בחירות עכשיו יש לו הרבה זמן מזמין צלמים שיסתובבו איתו שיראו שהוא חי ולא סוס מת. אנחנו קנינו מיליוני חיסונים שיושבים עכשיו באירופה כי הממשלה לא מביאה אותם עכשיו. פרופסור בנציון נתניהו, אביו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, נפטר הבוקר (ב') בגיל 102 בביתו ברחוב הפורצים בירושלים. ראש הממשלה בנימין נתניהו נערך במשך חודשים רבים עד להחלטת היועץ המשפטי לממשלה בנוגע להגשת כתב אישום נגדו, בכפוף לשימוע. נתניהו אמר באירוע כי הוא פועל כדי להביא שלא יהיה ספק, אדוני ראש הממשלה, הקשיחות הזו מכוונת לישראל ולאזרחי ישראל.

מדברי ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה - YouTube ...
מדברי ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה - YouTube ... from i.pinimg.com
בתום הסיור קיים ראש הממשלה דיון עם ראשי ארגון במהלך הדיון סיפר יו״ר ארגון נכי צה״ל עידן קלימן לראש הממשלה על הפגיעה הקשה בנכי ונכות צה״ל עקב הטיפול הבעייתי המוענק להם על ידי אגף שיקום נכים במישורים. ראש הממשלה בנימין נתניהו בריאיון לירון דקל ועמית סגל בתוכנית דקלסגל, 12.9.19 צילום: ‎ הממשלה אחראית למחדל החיסונים. נתניהו שהגיע למטה הליכוד לאחר השעה אחת בלילה פתח ואמר בתודה והזכיר לקהל נתניהו סיפר כי כבר הלילה התחיל בשיחות עם ראשי מפלגות הימין, השותפות הטבעיות שלנו. פגישה זו תתקיים בהמשך לפגישה שהתקיימה בפריז לפני כשלושה חודשים ובהמשך לשיחות הפגישה הקרובה בין נתניהו לפוטין משתלבת היטב בבליץ המדיני שמתכנן נתניהו לפני הבחירות. ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא הלילה את נאום הניצחון שלו, לאחר שהחל כבר בסבב טלפונים. כחלק מהניסיון לערער את מעמדו הוא טען בשבועות האחרונים כי מנדלבליט נכנע ללחץ התקשורת והשמאל והחקירות נגדו הן מגדל קלפים שיקרוס. ראש הממשלה בנימין נתניהו מודה לשוטרים על תפקודם בסערה.

This is רהמ בנימין נתניהו בארץ נהדרת by 16385330 on vimeo, the home for high quality videos and the people who love them.

לאחר בוקר ארוך של בחינות ושאלות, הוכרז כי אבנר נתניהו הוא חתן חידון התנך של בתי הספר הממלכתיים במחוז ירושלים לשנת התשע, ונבחר לייצג את מחוז ירושלים בחידון התנך הארצי. אנחנו קנינו מיליוני חיסונים שיושבים עכשיו באירופה כי הממשלה לא מביאה אותם עכשיו. הבוקר נשלח מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו ובו בקשה לפגישה בנושא הצעת החוק חלופות מדיניות תחילה. ראש הממשלה בנימין נתניהו בראיון באולפן. ראש הממשלה בנימין נתניהו בריאיון לירון דקל ועמית סגל בתוכנית דקלסגל, 12.9.19 צילום: בנימין נתניהו הוא האריה הוותיק, הפצוע, העייף מעט, והמסובך משפטית. ראש הממשלה, בנימין נתניהו, החליט לעצור את הליך החקיקה של חוק הפייסבוק (facebook), שאמור היה להיות מועלה השבוע להצבעה בקריאות שנייה ושלישית במליאת הכנסת. יש שיאמרו כי אלו בשורות משמחות ויש כאלו שירכינו ראש, אך על דבר אחד בטוח לא ניתן להתווכח, על נוכחותו והשפעתו רבת השנים של נתניהו בפוליטיקה הישראלית. ראש הממשלה בנימין נתניהו נערך במשך חודשים רבים עד להחלטת היועץ המשפטי לממשלה בנוגע להגשת כתב אישום נגדו, בכפוף לשימוע. כאן מציגים מפגשי זיכרון מצולמים בסלון. ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח הלילה (רביעי) בטלפון עם נשיא ארהב דונלד טראמפ. פגישה זו תתקיים בהמשך לפגישה שהתקיימה בפריז לפני כשלושה חודשים ובהמשך לשיחות הפגישה הקרובה בין נתניהו לפוטין משתלבת היטב בבליץ המדיני שמתכנן נתניהו לפני הבחירות. החוק נועד על מנת לחייב את הרשתות החברתיות ואתרי האינטרנט להוריד תכני הסתה וטרור.

פגישה זו תתקיים בהמשך לפגישה שהתקיימה בפריז לפני כשלושה חודשים ובהמשך לשיחות הפגישה הקרובה בין נתניהו לפוטין משתלבת היטב בבליץ המדיני שמתכנן נתניהו לפני הבחירות. יש שיאמרו כי אלו בשורות משמחות ויש כאלו שירכינו ראש, אך על דבר אחד בטוח לא ניתן להתווכח, על נוכחותו והשפעתו רבת השנים של נתניהו בפוליטיקה הישראלית. בתום הסיור קיים ראש הממשלה דיון עם ראשי ארגון במהלך הדיון סיפר יו״ר ארגון נכי צה״ל עידן קלימן לראש הממשלה על הפגיעה הקשה בנכי ונכות צה״ל עקב הטיפול הבעייתי המוענק להם על ידי אגף שיקום נכים במישורים. נתניהו אמר באירוע כי הוא פועל כדי להביא שלא יהיה ספק, אדוני ראש הממשלה, הקשיחות הזו מכוונת לישראל ולאזרחי ישראל. בחירות 2015 לכנסת העשרים הסתיימו ומפלגת ליכוד הבעלים הגאים של 30 מנדטים, בנימין נתניהו בראשה הוא ראש ממשלת ישראל הנכנס לכהונה נוספת.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות אדלשטיין מעודדים ...
ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות אדלשטיין מעודדים ... from www.israelhealth.co.il
יש שיאמרו כי אלו בשורות משמחות ויש כאלו שירכינו ראש, אך על דבר אחד בטוח לא ניתן להתווכח, על נוכחותו והשפעתו רבת השנים של נתניהו בפוליטיקה הישראלית. זאת, על רקע נאום שנשא ראש ממשלת הונגריה ויקטור אורבן ובו שיבח את שליט ארצו בעת השואה, מיקלוש הורטי, ששיתף פעולה עם הנאצים. שבועיים וחצי לפני בואו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לפסגה מדינית בבודפשט, התעוררה מתיחות בין ישראל להונגריה. החוק נועד על מנת לחייב את הרשתות החברתיות ואתרי האינטרנט להוריד תכני הסתה וטרור. כבר הלילה כמעט כולם כבר הצהירו בפומבי שהם ימליצו עלי להרכיב את. בתום הסיור קיים ראש הממשלה דיון עם ראשי ארגון במהלך הדיון סיפר יו״ר ארגון נכי צה״ל עידן קלימן לראש הממשלה על הפגיעה הקשה בנכי ונכות צה״ל עקב הטיפול הבעייתי המוענק להם על ידי אגף שיקום נכים במישורים. כחלק מהניסיון לערער את מעמדו הוא טען בשבועות האחרונים כי מנדלבליט נכנע ללחץ התקשורת והשמאל והחקירות נגדו הן מגדל קלפים שיקרוס. ראש הממשלה בנימין נתניהו מגיב היום (רביעי) להתפתחות הדרמטית והבעייתית מאוד מבחינתו ב'תיק 4000', על רקע הסכם עד המדינה שנחתם אמש עם מקורבו הוותיק שלמה פילבר, מנכ''ל משרד התקשורת המושעה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו נערך במשך חודשים רבים עד להחלטת היועץ המשפטי לממשלה בנוגע להגשת כתב אישום נגדו, בכפוף לשימוע.

על פי הודעת הבית הלבן הנשיא טראמפ וראש הממשלה נתניהו דיברו על ההתפתחויות האחרונות במזרח התיכון וטראמפ הדגיש את מחוייבות ארצו לביטחון ישראל. כבוד ראש הממשלה ח״כ בנימין נתניהו. אבנר, בנם של ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה זכה במקום הראשון בחידון התנך של מחוז ירושלים. ראש הממשלה בנימין נתניהו בראיון באולפן. אנחנו קנינו מיליוני חיסונים שיושבים עכשיו באירופה כי הממשלה לא מביאה אותם עכשיו. ראש הממשלה, בנימין נתניהו, החליט לעצור את הליך החקיקה של חוק הפייסבוק (facebook), שאמור היה להיות מועלה השבוע להצבעה בקריאות שנייה ושלישית במליאת הכנסת. בתום הסיור קיים ראש הממשלה דיון עם ראשי ארגון במהלך הדיון סיפר יו״ר ארגון נכי צה״ל עידן קלימן לראש הממשלה על הפגיעה הקשה בנכי ונכות צה״ל עקב הטיפול הבעייתי המוענק להם על ידי אגף שיקום נכים במישורים. סיפורו של ראש הממשלה שעשה שלום, והוביל למלחמה. ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (ראשון) עם פורום ראשי רשויות עוטף עזה ושדרות. את הצעת החוק יזמו שרת המשפטים, איילת שקד, והשר לביטחון פנים. ראש הממשלה בנימין נתניהו בריאיון לירון דקל ועמית סגל בתוכנית דקלסגל, 12.9.19 צילום: פגישה זו תתקיים בהמשך לפגישה שהתקיימה בפריז לפני כשלושה חודשים ובהמשך לשיחות הפגישה הקרובה בין נתניהו לפוטין משתלבת היטב בבליץ המדיני שמתכנן נתניהו לפני הבחירות. ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא הלילה את נאום הניצחון שלו, לאחר שהחל כבר בסבב טלפונים.

זאת, על רקע נאום שנשא ראש ממשלת הונגריה ויקטור אורבן ובו שיבח את שליט ארצו בעת השואה, מיקלוש הורטי, ששיתף פעולה עם הנאצים בנימין נתניהו. ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח הלילה (רביעי) בטלפון עם נשיא ארהב דונלד טראמפ.

Posting Komentar

0 Komentar